Projectmanagement: In de rol van projectleider zorgdragen voor de implementatie van uiteenlopende projecten binnen Dienstverlening en KCC. Denk hierbij aan de implementatie van een nieuw zaaksysteem, nieuwe website of nieuwe telefooncentrale (GT Connect), het digitaliseren van processen en formulieren (burgerlijke stand), het werken of afspraak, het bezorgen van reis- of rijdocumenten, etc.
Interim management: binnen dienstverlening, KCC, burgerzaken of telefonie. Of u nou zoekt naar een leidinggevende of senior medewerker, als tijdelijke vervanger van een collega, of ter extra ondersteuning tijdens een veranderproces. In alle gevallen is het prettig om te weten dat ons team ruime ervaring heeft in de overheidsbranche en dus gelijk aan de slag kan.
Verandermanagement: Een veranderproces op gang brengen en succes invoeren in de richting van een nieuwe gewenste situatie, vraagt om een speciale aanpak. Het is een integraal proces waarbij niet alleen aandacht voor de technische aspecten en de organisatiestructuur is, maar waarbij medewerkers in grote mate het succes van een verandering bepalen. Daarom bestaat onze strategie uit het enthousiasmeren van medewerkers door het draagvlak voor initiatieven te vergroten, zodat het doorvoeren van de verandering beter verloopt.
Programmamanagement: Gemeenten die fuseren of kiezen voor een andere samenwerkingsvorm is aan de orde van de dag. Wij hebben ervaring in het aansturen en begeleiden van de verschillende activiteiten die gericht zijn op de gezamenlijke realisatie van complexe (strategische) doelen en maatschappelijke opgaven.